maandag, mei 08, 2006

Op dieet

Een nieuwe vorm van zelfmoordterrorisme nl. de hongerstaking. Je gelijk afdwingen door te zeggen "als ik niet krijg wat ik wil, dan vermoord jij mij". De beste vorm van extreem handelen me dunkt, maar extreem is nooit goed - "Hungerstrike is the worst form of terrorisme except for all those others that have been tried." (cf. Winston Churchill) -.

Ze willen papieren, daar draait het om, maar de meerderheid heeft al eens een "nee" gekregen en proberen het nu met, passief, geweld af te dwingen. Terroristen! Dat zijn het. De eis naar Patrick Dewael is simpel: "papieren of ik sterf". Ze sterven door het niet handelen van Dewael, wat een druk, wat een eis, wat een waanzin.

Mijn tactiek zou vrij duidelijk zijn. Niet onderhandelen, zelfs niet als ze stoppen, met terroristen onderhandel je niet. Het signaal is duidelijk dat er iets moet veranderen maar daarom moeten deze illegalen - onwettigen - nog niet de gelegenheid krijgen om enige vorm van inspraakte te bekomen. Men kan veranderen zonder deze mensen erbij te betrekken.

Ik zou ze dan ook uitdagen, laat ze allemaal maar in hongerstaking gaan, "give it your best shot", dan zijn ze verzwakt en makkelijker uit te wijzen. Je hebt ze tevens allemaal op centrale - de kerken - plaatsen. Verschepen zoals ze naar hier gekomen zijn, conditioneren heet dat.

Is het niet cru om deze mensen te onderdrukken en af te voeren? Neen, als je toegeeft aan deze vorm zal het enkel nog herhaald worden. Stel dat we deze mensen legaliseren dan zou men een verkeerd signaal geven, "Belgiƫ, het land van belofte zonder eisen!", eens gelegaliseerd hebben ze recht op sociale zekerheid e.d. moest onze sociale zekerheid nu geld op overschot hebben had dit geen probleem geweest maar als daar nu nog eens 30.000 migranten bij gaan komen zal de afloop voor onze generatie niet echt rooskleurig zijn.

Ik ben pro-diversiteit, en dus zeker geen racist, maar als men door deze vorm van fraude zijn infantiel gelijk wil afdwingen, dan moet de leeuw (cf. Machiavelli) de bovenhand halen. Toon je klauwen en slaag dit gespuis weg. Niemand staat boven de wet, niemand.

 

"It ain't necessarily things I believe, it's just stuff I think about." (cf. Rodney Carrington)